Spring videre til hovedindholdet

Jeg kom til at sætte forkert ydelse på faktura (Anden betaler / ej faktureret). Hvordan ændrer jeg det?

Opdateret for over 3 uger siden
  • Find patienten i ’Anden betaler igangværende’ og tryk på anden betalerens navn.

  • ELLER gå ind i ’Anden betaler-kartoteket’ og søg anden betaleren frem.

  • ELLER gå ind i ’Anden betaler fakturering’ og søg anden betaleren frem.

  • Du ender samme sted, på 3 forskellige måder.

  • Find den relevante patient i højre side på listen og klik på datoen udfor patienten.

  • Nederst kan du nu se alle igangværende afregninger på den patient til den anden betaler.

  • Find den relevante afregning og tryk på ’Fjern’ knappen ude i højre side.

  • Nu fjerner du den afregning helt.

  • Gå tilbage til kalenderview og ’Gå til afregning’ med patienten i fokus.

  • Lav manuelt en ny korrekt afregning.

Besvarede dette dit spørgsmål?