Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerGenerel information
Sådan bruger du det nye ticketsystem
Sådan bruger du det nye ticketsystem

Her finder du en guide til hvordan du opretter tickets m.m i det nye ticketsystem

Opdateret over en uge siden

OBS! Midlertidigt vil tickets hedde ‘Biletter’ i det nye system. I menuen vil modulet for Biletter altså referere til en oversigt over tickets.

For at oprette tickets i det nye system, vil du ligesom tidligere kunne navigere til "Ny ticket" under informationsikonet i menuen til venstre.

For KirCACS

For KirPACS

Herefter vil 'Messengeren' åbne nede i højre hjørne af din skærm, hvor du vil se en ticketformular.

Din e-mail vil automatisk være udfyldt.

Du giver din ticket en passende titel, og i beskrivelsen uddyber du din henvendelse.

I 'Område' får du en drop-down menu hvor du vælger det område eller emne din henvendelse handler om.

Når du har udfyldt felterne og trykket på 'Opret supportanmodning', så vil du få nedenstående kvittering på din ticketoprettelse.

Når din ticket er oprettet vil du kunne se den under 'Biletter' i menuen i bunden. Her får du en oversigt over alle dine tickets.


Når du får svar på din ticket, vil du modtage en mail. Du vil også få en lille rød lampe der lyser i ikonet nede i højre hjørne. Under 'Meddelelser' i menuen i bunden vil du få en oversigt over dine igangværende tickets med supporten. Det er her korrespondancen sker.

Når du åbner en ticket her vil du kunne se svaret fra vores supportteam, og det er her du vil vende retur. Du har mulighed for at vedhæfte billeder eller filer ved at klikke på papirklips-ikonet.

I oversigten over tickets under 'Biletter' i menuen i bunden vil du kunne se status på dine henvendelser.

Besvarede dette dit spørgsmål?