Spring videre til hovedindholdet

Integration med Sundhedspartneren/PFA

Sådan sætter I jeres klinik op til at kunne blive booket gennem Sundhedspartnerern

Opdateret i denne uge

I skal først have indgået ena ftale med Sundhedspartneren, før den yderligere opsætning kan laves i KirCACS.

  1. Opsætning af Sundhedspartneren PFA i anden betaler kartotektet

  • Gå til anden nederste menupunkt i menuen til venstre og vælg "Anden betaler-kartotek"

  • Herinde søger I PFA frem (Eller opretter en ny anden betaler ved at trykke på + ved siden af søgefeltet), og sørger for at deres information er indtastet korrekt:

  • Gå til fanen "Portal", hvor der skal gøres to ting:

    • Der skal være flueben i "Kan oprette patienter"

    • "Tilsluttet forsikrings booking og samtykke" skal være udfyldt med PFA

2. Opsætning i medarbejderkartoteket

Ligesom med de andre forsikringsselskaber der kan bookes igennem, så skal der laves en opsætning for hver medarbejder der skal være sat op til booking gennem Sundhedspartnere.

  • Gå til medarbejderkartoteket gennem anden nederste punkt i menuen til venstre

  • Herinde åbner du brugeropsætningen for den/de medarbejdere der skal sættes op til at kunne bookes.

  • Gå herinde til fanen "Forsikringsbooking" og åben fanen "PFA". Opsætningen herinde vil være tom.

  • Medarbejderens konsultationstyper fremgår i venstre side og i højre side er der udfor hver konsultationstype en dropdown menu, hvor man kan vælge en afregningstype fra overenskomsten. I kan eventuelt bruge samme opsætning som i har ved andre forsikringsselskaber, hvis opsætningen hos PFA ønskes at være ens med de andre selskaber.

    OBS! Hvis feltet i højre side er blankt, så vil forsikringen ikke kunne booke den konsultationstype som står til venstre.

    Husk at afslutte med ’Valider og gem’.

Når denne opsætning i andenbetaler kartoteket og medarbejderkratotek er færdiggjort, så kontakt Sundhedspartneren/PFA igen for den sidste opsætning i deres ende.

Besvarede dette dit spørgsmål?