Spring videre til hovedindholdet
Alle samlingerNy på KirCACS Ny på KirCACS - Opsætning af klinik
Vejledning til opsætning af ny klinik i KirCACS
Vejledning til opsætning af ny klinik i KirCACS

Her vil der komme materiale til nye brugere på KirCACS, som skal bruges i forbindelse med implementeringsforløbet og opstarten i KirCACS.

Opdateret over en uge siden

Her har vi samlet information og videoer der vil vejlede dig gennem opsætning af din klinik i KirCACS. Vi anbefaler at du gennemgår materialet i følgende rækkefølge:

Step 1

Se videoen nedenunder for at blive guidet igennem hvordan du skal opsætte din klinik i KirCACS.

Step 2

Læs vejledningen her omkring opsætning af varekartoteket.

Step 3

Se videoen herunder for opsætning af anden betalerkartoteket og forsikringssager.

OBS! Som ny KirCACS klinik er det vigtigt at du sætter alle dine debitorer op med manuel faktureringsfrekvens til at starte med. Når klinikkens EAN nr. er blevet tilrettet så det sender til din KirCACS, vil du få besked fra KirCACS supporten om at du må begynde at sende fakturaer ud fra KirCACS. Derefter kan du ændre faktureringsfrekvensen som ønsket.

Her kan du downloade debitorlisten.

OBS: Debitorlisten er senest opdateret i maj 2021.

For mere information om integration med forsikringssager, kan du læse her.

Step 4

I videoen nedenfor om medarbejderkartotek bliver du vejledet i korrekt opsætning af ny medarbejder.

Du kan i denne video finde information om booking af §64 forløb.

Besvarede dette dit spørgsmål?